De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC KW-M27DBT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

j********@v******** 19-03-2024
Geschreven voor: JVC KW-M27DBT

Eerste indruk , oogt fijn prima geluid en veel zenders vastleggen.
Veel mogelijk heden.

Fijne autoradio 18-02-2024

Fijne autoradio

Geschreven voor: JVC KW-M27DBT

Fijne autoradio. Goede ontvangst en geluid. Aansluiten ging pas na aanschaf van een verloopstekker.

Iwan 07-07-2022

Fijn toestel met ietwat trage interface

Geschreven voor: JVC KW-M27DBT

Dit systeem als `tweede kans` product gekocht bij coolblue. Geïnstalleerd in Kia Rio ( 2013 ) en na wat aanpassingen zeer tevreden. Hands free bellen werkt uitstekend. Het Android auto gedeelte is een leuke toevoeging maar je moet dan wel het groene kabeltje verbinden met aarde van toestel ( klemmetje erop zetten en onder schroefje van toestel vastzetten ) Ook goede of originele kabel gebruiken van telefoon anders werkt het niet. Ik had een speciale kabel voor het bestaande dock gebruikt voor usb en aux signaal maar dit werkte niet. Nu rechtstreeks op usb van radio aangesloten en werkt perfect. Dab+ is een mega verbetering voor signaal maar is wel wat extra werk i.v.m. losse antenne.
Bluetooth werkt zonder problemen en verbindt snel. Toestel heeft wel een beetje "lag". reageert soms net iets te traag maar misschien dat dat nog opgelost wordt door software update. stuurwielbediening heb ik ook aangesloten d.m.v. speciale kabel ( los verkrijgbaar ) en werkt prima op dit toestel. Radio is in ieder geval een goeie verbetering ten opzichte van standaard KIA systeem en na wat instellingen te veranderen en woofer toe te voegen is het geluid geheel naar mijn zin.

Pluspunten

• DAB+
  • snelle verbinding bluetooth
  • android auto
  • microfoon
  • prima geluid

Minpunten

• ietwat trage interface ( lag )
  • voor werking android auto wat aanpassingen nodig